Quinoa avocado lunch

Untitled_Artwork 3

Één keer per week kook ik een grote portie (glutenvrije) granen zoals gierst, quinoa, bruine rijst en maak daar in de loop van de week maaltijdsalades, burgers of pap van. Zo kun je heel gezond en voedzaam eten zonder dat het je al teveel tijd kost.
Als je de gekookte, afgekoelde granen in een afgesloten glazen pot in de koelkast bewaart blijven ze zo’n 3-5 dagen goed.

Deze warme lunch maakte ik onlangs van gekookte quinoa.
Gekookte quinoa in een pan warm maken met een scheutje tamari, snufje kruidenzout (Herbamare) en zwarte peper.
Grote hand verse spinazie kort meebakken.
Halve avocado en wat pompoenpitten erbij.

Deze lunch is ook afgekoeld erg lekker en kun je dus goed meenemen naar je werk bijvoorbeeld. Doe dan wel de avocado er pas ter plekke bij (anders is ie helemaal bruin) en de andere helft goed inpakken en binnen 1 dag opeten.

quinoa_avocado_lunch_blog

Wil jij graag minder stress? Dan heb ik heb een paar dingen die misschien interessant voor je zouden kunnen zijn:

Ebook Ccover Gluten en Zuivelvrij

E-book

Als je stress- of burn-outklachten hebt is het verstandig om een tijdje gluten en zuivel uit je voeding te beperken. Zo krijgen jouw lichaam en stress systeem weer de ruimte om te herstellen. In het E-book “Gluten- en zuivelvrij maakt blij!” ontdek je alles hierover. 

Masterclass Reken af met stress

Masterclass "Reken af met je stress"

Zijn jouw dagen één ratrace en loop je al te lang op je tandvlees? Slaap je slecht en pieker je je suf?
Tijd om daarmee te stoppen en weer te genieten van je leven!

Stress Weg Traject

Stress Weg traject

Wil je graag 1 op 1 door mij begeleid worden? Dat kan!
Met voeding en bloedonderzoek ga je van stress naar rust.
Want meten is weten. Ik onderzoek de oorzaak van jouw klachten en samen pakken we deze aan!

20220225_174611_resized

Over de auteur

Hallo, ik ben Susan Gerl.
Ik help jou van stress naar rust met voeding en bloedonderzoek. Meten is weten.
Je kunt terecht in mijn praktijk in Nieuwstadt of online via beeldbellen.

Volg Susan op Instagram

Hoe groot is jouw risico op een burn-out?

Online cursus - Eet jezelf energiek en gezond

Je kunt je nog aanmelden tot en met 30 januari.
Klik op de foto:

Waar wil je meer van weten?