Quinoa avocado lunch

Untitled_Artwork 3

Één keer per week kook ik een grote portie (glutenvrije) granen zoals gierst, quinoa, bruine rijst en maak daar in de loop van de week maaltijdsalades, burgers of pap van. Zo kun je heel gezond en voedzaam eten zonder dat het je al teveel tijd kost.
Als je de gekookte, afgekoelde granen in een afgesloten glazen pot in de koelkast bewaart blijven ze zo’n 3-5 dagen goed.

Deze warme lunch maakte ik onlangs van gekookte quinoa.
Gekookte quinoa in een pan warm maken met een scheutje tamari, snufje kruidenzout (Herbamare) en zwarte peper.
Grote hand verse spinazie kort meebakken.
Halve avocado en wat pompoenpitten erbij.

Deze lunch is ook afgekoeld erg lekker en kun je dus goed meenemen naar je werk bijvoorbeeld. Doe dan wel de avocado er pas ter plekke bij (anders is ie helemaal bruin) en de andere helft goed inpakken en binnen 1 dag opeten.

quinoa_avocado_lunch_blog

Wil jij graag minder stress? Dan heb ik heb een paar dingen die misschien interessant voor je zouden kunnen zijn:

Ebook Ccover Gluten en Zuivelvrij

E-book

Je kunt je lichamelijke en geestelijke gezondheid enorm verbeteren door het beperken van gluten en zuivel in je voedingspatroon. In het E-book “Gluten- en zuivelvrij maakt blij!” vertel ik je alles hierover. 

Masterclass Reken af met stress

Masterclass "Reken af met je stress"

Zijn jouw dagen één ratrace en loop je al te lang op je tandvlees? Slaap je slecht en pieker je je suf?
Tijd om daarmee te stoppen en weer te genieten van je leven!

Stress Weg Traject

Stress Weg traject

Wil je graag 1 op 1 door mij begeleid worden? Dat kan!
Ik onderzoek de oorzaak van jouw klachten en samen pakken we deze aan!

20220225_174611_resized

Over de auteur

Hallo, ik ben Susan Gerl.
Ik help jou met het oplossen van je lichamelijke  stress- en
burn-outklachten.
Dit kan in mijn praktijk in Nieuwstadt of online.

Volg Susan

Hoe belastbaar ben jij?